marți, 4 noiembrie 2008

Doar poezie

Am observat ca e la moda sa postezi poezii. Acum cativa ani scriam si eu poezii. Nu eram emo, fetiscana cu oracol sau mai stiu eu ce, eram doar un visator incurabil, un romantic. In plus ma ajutau sa cuceresc fetele mai repede. Le-am adastat cu grija si iata cateva dintre ele...


Un...O...

Un om,
O cale,
Un suflet,
O jale.

Un astru,
O culoare,
Același om,
O altă jale.

Un curs,
O cântare,
Același suflet,
Eterna jale.
(septembrie 2006)



Ritm

Sunt imbracat in zale,
Ganduri atare,
Cu iz de saturare,
Se naste un soare,
O mama plange alinare,
Imi suflu viata in foale,
Beau sudoare,
Undeva se stinge o lumanare,
Mintile chioare, pasc mioare.
(tot prin 2006)

fragment...
(...)Am izbit cerul cu o piatra
Ranit, el a gemut
S-a desirat ca o tesatura veche si,
Din inaltul lui a inceput sa curga nisip(...)

0 comentarii:


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Mercedes-Benz Car Pictures. Powered by Blogger