luni, 4 mai 2009

There and back again...Vama Veche




































3 comentarii:

Alex spunea...

Ar trebui să îți iau taxă pentru că ai postat fotografiile. Eh, vroiam și eu să fac asta de îndată ce îmi revenea netul dar când am văzut postul tău m-am răzgândit așa că o să mă limitez la scrisul meu fabulos =)) și la câteva foto cu mine, că pe aici nu prea mă văd(și asta după ditamai ”centerfold-ul” realizat de mine, cu mine, în cort) =)). Hai să trăiască Vama și noi pe lângă...ne vedem la movie night sau la Bot :P

Alex spunea...

Ah cât de tare, începe cu voi 3 în tren și se termina cu noi 3 pe plajă. Nush dacă ai pus pozele intenționat așa dar, e tare ideea. :)

happypeanuts spunea...

na...


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Mercedes-Benz Car Pictures. Powered by Blogger