miercuri, 19 august 2009

Interviu Luna Amara

“Don`t let your dreams fall asleep”

Interviu cu:
Nick

Ce aduce nou albumul Don`t let your dreams fall asleep ?

E un album care a reușit să aducă laolaltă mai multe piese din aceeasi zona stilistică, aduce mai multă omogenitate, e mai cursiv. Daca ar fi să recomandăm piese similare de pe alte albume cu cele de pe acest album acestea ar fi Roșu aprins sau Downtown Jesus. Albumul este o alternativă semiacustică, în care chitările acustice primează în defavoarea chitarilor cu torsion. E un album mai calm, nu neaparat mai liric, dar poate fi interpretat ca un drum spre o latură mai personală a Lunii Amare, un album la care s-a lucrat cateva luni bune.

De ce se numește albumul Don`t let your dreams fall asleep ?

Era o semnatură pe care o foloseam pe un blog, nu era blogul formației, era un blog facut de fun. Are un sens anume care ne reprezintă în acest moment. Vorbind cel puțin în numele meu, Luna Amara este un vis împlinit. Mi-am dorit foarte mult să cânt.

Ați fost cenzurați. De ce?

Am fost cenzurți la un eveniment al Zilelor Europei la Cluj datorită unui om cu o viziune obtuză, o persoana care nu iși permitea anumite adevăruri în mijlocul unui public larg. A fost acțiunea unui om care reprezenta pe atunci o parte a atitudinii clujene, ceea ce e și mai rău. Era un ziarist care a ales să nu riște să se vorbească de rau despre evenimentul lui și ce ar putea sa reprezinte acesta.

Un mesaj pentru acest om.
Acest om nu merita nimic, nu am să-i las niciun mesaj.

Sorin, basistul

Va-ți gândit să colaborați cu alte trupe?
În viitorul apropiat nu prea cred să avem invitați pe vreunul din albumele noastre. Cine știe...

La cine vă gândiți când cantați Roșu aprins?
Nick a compus piesa, el ar fi cel mai îndreptățit să raspundă la această întrebare. Este o piesă pe care o cantă mai mult publicul. Eu mă gândesc la prietena mea.

Poti sa îmi zici câteva lucruri ilegale pe care le-ai facut?
Rade. Asta constituie proba... am depășit viteza legală, l-am bătut pe unul..provocat. Nu îmi pare rau.

De ce v-ați tuns?
Mie nu îmi stătea bine cu părul lung, lui Mihnea îi cădea parul, Nick a trecut în altă perioadă a vieții lui. Razvan la fel.

De ce folosiți trompeta?
Mihnea a facut liceul de muzica și știa trompeta. A zis într-o zi „hai să bagăm trompeta”. Avea o trompetă de la parinții lui și de atunci acest instrument a devenit un soi de trademark al Lunii Amare. Unii zic ca e gen Zdob si Zdub. Nu e așa. Ei au elemente folclorice puse pe muzică rock. Noi o luam uneori spre jazz.



Urmeaza un nou album?
Da, și prezintă vești bune pentru amatorii de chestii dure. Va apărea într-un an sau doi, și va fi în extrema opusă față de albumul Don`t let your dreams fall asleep.

Veniți foarte des la Timișoara. Ce vă place aici?
Publicul, orașul, atmosfera.

Și iarăși Nick...


La ce te gandești când cânți Roșu aprins?
Nu mă gândesc la nimeni. Când am compus-o mă gândeam, acum nu.

De ce face sex Mihnea la fiecare revelion?

Pentru ca poate, pentru ca vrea și pentru ca are unde, cu cine și e sănătos.

Un mesaj pentru cei care vă ascultă.

Le doresc celor care ascultă Luna Amara sa nu uite că nu sutem facuti doar din joburi, bani și carieră. Dincolo de aparențele pe care le susțin anumite lucruri materiale de care se pare ca suntem obsedați avem și o latură spirituală pe care dacă o omorâm nu mai valorăm absolut nimic.

Și pe final...Mihnea

De ce faci sex de fiecare revelion?
Pentru ca am cu cine.

De ce te-ai tuns?

Eram hippiot si m-am facut brusc punker

Tu la ce te gândești...când cânți Roșu aprins?

Rade. Credeam că mă întrebi la ce mă gândesc când fac sex de revelion. La nimic. Îmi place foarte mult piesa. Când cânt Little sun mă gândesc la prietena mea.

3 comentarii:

iulineaţa spunea...

dude, nice... never thought i`d see a new post from u this summer, at least not this soon.

daca u ai facut interviu`, am sa t sfatuiesc sa nu mai repeti intrebarile, pentru ca oricum ei cateodata raspund numa`ca trebe si alteori vor sa fie cat mai originali, da`le retezi prin ,,?`` ocazia. cateodata se si sperie cand aud o intrebare mai surprinzatoare sau mai ciudata, da-mi place c-ai avut ,,spunk``.:)

am sa-ti dau sa citesti revista ,,sunete``, sa vezi acolo interviuri si recenzii etc. marca berti barbera

iulineaţa spunea...

ah, si dude...cand ai facut interviu` ??? e ala d la studentfest cumva? sau or mai trecut recent prin tm..?

Celestine Mihaela spunea...

noul domeniu
http://mihaelacelestine.blogspot.com/


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Mercedes-Benz Car Pictures. Powered by Blogger