luni, 16 martie 2009

The clash of the Universes

Am mai multe grupuri de prieteni. Amici, prieteni, cunostinţe, cu care mă înţeleg bine. Toţi formează categorii sociale bine închegate, cu obiceiuri, toane, glume şi tonuri verbale proprii. Mai toate grupurile se întâlnesc foarte rar. Cred că din motive geografice. Facultate, Tipografilor, cenaclu, fostul liceu. Am învăţat să îmi modelez comportamentul în funcţie de fiecare grup, sa devin unul din ei. Să râd cu ei, să înjur cu ei, pe scurt să mă înţeleg cu fiecare în parte. Problema intervine în momentul în care, aceste grupuri se întâlnesc. Fiind foarte diferiţi, între ei se creează anumite tensiuni. Tu stai în mijloc şi rânjeşti, neputincios, la salvele de remarci ironice care se pasează, de obicei, cu răutate dintr-o parte în alta. Apoi zâmbetele împaciuitoare, false. Iar în final, rareori, scandalul. Aşa că de acum everyone, meet everyone!

3 comentarii:

Matei Stoica spunea...

Chestia cu everyone, meet everyone, poate fi periculoasa domnule profesor...sigur va incumetati?!

iulineaţa spunea...

perfect de acord...cu fiecare vorbesti diferit si asta nu pentru a te preface, pentru a te mula pe caracterul persoanei. nu incerca niciodata sa fii destept cu un natang, daca acesta are suflet bun dar n-are carte. soramea se casatoreste cu un tip d la tara care stie poate mai bine ca oricine cum sa se comporte si sa iubeasca si cum sa ma respecte si pe mine...desi nu are nicio obligatie fata de mine...

TVDC spunea...

Noi am trata subiectul in felul urmator: "Te-ai intrebat vreodata de ce prietenii dintr-un grup se bat cap in cap cu prietenii din alt grup, de te face sa te gandesti daca cum dracu ti-i i-ai ales?!

www.tvdece.blogspot.com


Free Blogger Templates by Isnaini Dot Com and Mercedes-Benz Car Pictures. Powered by Blogger